V rámci záruky na elektromodely od RACCEWAY servis dojede k vám domů!

Reklamace a výměna zboží

Reklamace zboží na e-shopu www.devilsport.cz. V případě závady na zakoupeném zboží, má každý zákazník právo na reklamaci daného výrobku. Zboží zašlete spolu s reklamačním formulářem na naši provozovnu, kde bude předána/zaslána k posouzení.
Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejrychleji.

Postup při reklamaci zboží:

  • vyplňte prosím reklamační formulář, který naleznete spolu s fakturou u zboží (formulář lze také stáhnout v dolní části stránky)
  • vyplněný a podepsaný formulář vložte do zásilky, ve které budete odesílat reklamované zboží
  • zásilku je potřeba dostatečně zabalit, aby nedošlo k poškození reklamovaného zboží během přepravy (zabalit včetně obalu výrobku)
  • spolu s reklamačním formulářem přiložte také kopii daňového dokladu (faktura)
  • zboží je třeba poslat vždy kompletní (nelze zaslat pouze poškozenou část)

Přijatá reklamace bude odborně posouzena a bude stanoven další postup. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy posuzuje výrobce nebo oprávněná osoba, která vydá písemné stanovisko k reklamaci. V případě oprávněné reklamace, bude kupujícímu zaslán opravený výrobek, nový kus nebo vrácena kupní cena.

O výsledku reklamace Vás budeme informovat maximálně do 30 dní od přijetí zboží.

Ke stažení:

- VÝMĚNA ZBOŽÍ/ ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

- REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

Zboží lze reklamovat u provozovatele dle podmínek reklamačního řádu na adrese:

Adresa:

DEVIL SPORT

Dlouhá 1458/8

789 85 Mohelnice

Kontakt: Bc.Marcel Chantúr
Mobil: +420 774 000 190
E-mail: chantur@devilsport.cz
IČ: 739 49 451
DIČ: CZ7510315725