Reklamace a výměna zboží
Reklamace zboží na e-shopu www.devilsport.cz. V případě závady na zakoupeném zboží, má každý zákazník právo na reklamaci daného výrobku. Zboží zašlete spolu s reklamačním formulářem na naši provozovnu, kde bude předána/zaslána k posouzení.
Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejrychleji.
Postup při reklamaci zboží:
- vyplňte prosím reklamační formulář, který naleznete spolu s fakturou u zboží (formulář lze také stáhnout v dolní části stránky)
- vyplněný a podepsaný formulář vložte do zásilky, ve které budete odesílat reklamované zboží
- zásilku je potřeba dostatečně zabalit, aby nedošlo k poškození reklamovaného zboží během přepravy (zabalit včetně obalu výrobku)
- spolu s reklamačním formulářem přiložte také kopii daňového dokladu (faktura)
- zboží je třeba poslat vždy kompletní (nelze zaslat pouze poškozenou část)
Přijatá reklamace bude odborně posouzena a bude stanoven další postup. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy posuzuje výrobce nebo oprávněná osoba, která vydá písemné stanovisko k reklamaci. V případě oprávněné reklamace, bude kupujícímu zaslán opravený výrobek, nový kus nebo vrácena kupní cena.
O výsledku reklamace Vás budeme informovat maximálně do 30 dní od přijetí zboží.
Ke stažení:
- VÝMĚNA ZBOŽÍ/ ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
Zboží lze reklamovat u provozovatele dle podmínek reklamačního řádu na adrese:
Adresa: |
DEVIL SPORT Dlouhá 1458/8 789 85 Mohelnice |
---|---|
Kontakt: | Bc.Marcel Chantúr |
Mobil: | +420 774 000 190 |
E-mail: | chantur@devilsport.cz |
IČ: | 739 49 451 |
DIČ: | CZ7510315725 |